|
Post by JessKat on Feb 20, 2005 1:57:10 GMT 2
Itselläni on tuo "lainahöyhenissä" myöskin nauhalla ja naurua 23 kerroksessa (joka oli likimiten pikkusen tylsähkö). Metsästän Mouse Hunt-deeveedeetä ja noita muitakin, tuo "mitä me sanomme" olisi kiva nähdä, koska en ole vielä nähnyt sitä, samoin kuin "tenavatähdet"....hmmm....nimi kuulostaa ehkä tutulta..onko tenavatähdissä näyttelijä nimeltä Michael J Fox? Okei, varmaan väärä leffa On se se sama leffa, itse asiassa, eli Michael J. Fox on siinä myöskin. Sekä siinä että "Mitä me sanoimme"-leffassa Lanella on vain pieni osa (vielä pienempi Frankie & Johnnyssa, muistaakseni). Vasta LK:n jälkeen Lane alkoi saada enemmän isoja rooleja, nähtävästi. Editti vielä samana iltana: löysin nämä linkit ja ajattelin pistää tänne, koska itseltäni ainakin nauru pääsi ;D Aku Ankka 1 Aku Ankka 2Voi elämä, kiitos, että linkitit. Olen nimittäin joskus kauan sitten lukion ekalla tai tokalla nähnyt tuon ensimmäisen ja silloin se nauratti kovin. Lulin, ettei sitä enää mistään löytyisi. Toi toinen on kyllä vielä parempi.
|
|
|
Post by JambaB on Feb 20, 2005 12:58:34 GMT 2
|
|
|
Post by Talfasi on Feb 20, 2005 20:34:29 GMT 2
Ja uuden hienon sivun aika! Tykkäätkö pelata? Oletko pelannut aikanaan paljonkin PC:llä ja mahdollisesti muillakin 'tietokoneilla'? Nyt on mahdollista testata kuinka monta "klassikkopeliä" voit tunnistaa kuvista! ses.blog.hu/game/prog/index.plItse tunnistin saman tein tasan 27 peliä! Yay! Kuka pistää paremmaksi? .. täällä tosin porukka on niin nuorta osa, ettei varmasti pysty tunnistamaan noista kaikkia ikiklassikkoja, mutta nyt on mahdollista yllättää minut (positiivisesti, toki. *köh*)
|
|
|
Post by Mohatu on Feb 21, 2005 7:15:22 GMT 2
Minä tunnistin vain 7 peliä. Kyllä mullakin on ollut amiga. Silloin joskus viellä vuonna ööö...1998. Omistan vielläkin muuten Nintendo 8-bit koneen . Näin sivulla screenshotin pelistä Zak McKraken and alien mindenbers (tai jotain sinnepäin...) se oli (on yhä!) suosikkipelejäni eikä sitä saa enään mistään. (Sain sen joskus waretettua mutta se oli saksan kielinen .)
|
|
|
Post by katikat on Feb 21, 2005 10:08:00 GMT 2
voi jee, ja mä kun viäl etsin eilen illalla netistä noita "paska ankkoja" kuin hullu neulaa heinäladosta. Naurut lähti, niin ja kiitoksia että linkitit tuon sivuston
|
|
|
Post by Ilu on Feb 21, 2005 11:26:41 GMT 2
Ensimmäiset ankat oli ihan luettaviakin, mutta sitten rupesi ampumaan yli. Ehkä olen hieman liian herkkä, mutta noita ei loppujen lopuksi ollutkaan kiva lukea. Tosin luulenpa, etten tuossakaan kauhiasti menettänyt.
|
|
|
Post by JambaB on Feb 21, 2005 14:42:18 GMT 2
16 pelii mä tunnistin liian monta sellast pelii mitä en oo nähnykkää
|
|
|
Post by Tintti on Feb 21, 2005 18:14:47 GMT 2
Mööh, seitsemän peliä tunnistin. Varastitko tuon MBnetin NetNytistä, vai? No kuitenkin, siellä ihmiset tunnisti kanssa ihan älyttömiä lukumääriä. Minä en ole koskaan pelaillut hirveästi tietokonepelejä, tai siis en ole _ostanut_ mitään mutta ilmaispelejä ynnämuuta pelaan aina välillä. Uudempia pelejä en raaski ostaa, koska ne ovat kalliita enkä ole aina varma toimisivatko ne koneellani. Silloin kun noita ilmestyi, en vaan ollut kauhean kiinnostunut. Olen lukenut joskus noita Paska Ankkoja, mutta rivoiluvitsit vanhenee nopeasti. Niihin puutuu. Tai ainakin minulle käy niin. Ja on kaksi muutakin syytä miksen oikein tykkää noista: yksi, kaikki sarjakuvat eivät ole sellaisenaan, vaan niissä on muuteltu joidenkin kuvien sisältöä tai kuvien järjestystä. Kaksi, sivulla oli paljon Rosan sarjakuvia. Rosa on jumalani, hänen luomuksiaan ei pilkata! Mohatu: etsisitkö edelleen tuota Zak MacKrackenia? Minulla on jokin... ööh... ei välttämättä kovin laillisesti hankittu versio siitä, joka toimii Scumm VM:llä. Voin lähettää jos tahdot. (Ja kukaan ei sitten nähnyt tuota tämän postauksen kolmatta kappaletta. Sitä ei ollut olemassakaan.)
|
|
|
Post by dragonwolf on Feb 21, 2005 19:59:50 GMT 2
Tykkäätkö pelata? Oletko pelannut aikanaan paljonkin PC:llä ja mahdollisesti muillakin 'tietokoneilla'? Nyt on mahdollista testata kuinka monta "klassikkopeliä" voit tunnistaa kuvista! ses.blog.hu/game/prog/index.plItse tunnistin saman tein tasan 27 peliä! Yay! Kuka pistää paremmaksi? Krhm.. Minä tunnistin hurjat kolme, vain yhden täysin varmasti, sillä se löytyy koneeltani.. En kyllä sitä pelaile, mutta veljeni pelasi sitä ihan tarpeeksi kesällä..
|
|
|
Post by Mohatu on Feb 22, 2005 14:29:03 GMT 2
Mohatu: etsisitkö edelleen tuota Zak MacKrackenia? Minulla on jokin... ööh... ei välttämättä kovin laillisesti hankittu versio siitä, joka toimii Scumm VM:llä. Voin lähettää jos tahdot. Lähetä ihmeessä!!! Odotan innolla!
|
|
|
Post by JessKat on Feb 22, 2005 15:41:50 GMT 2
Jee, tunnistin ekalla yrittämällä kai 7 peliä, sitten lopulta vielä kaksi. Enkä edes ole koskaan pelannut puoliakaan niistä jotka tunnistin. (Mun pelitietouteni yleensä koostuu sivusta katsomisesta kun muut pelaa, mulla on liian heikot hermot useimpien pelien pelaamiseen. ) Olen samaa mieltä Timalin kanssa, että paska-Ankkoja menee pari kerralla, sitten alkaa vähän puutua pierukakkavitseihin. Mutta olihan se silti aika hupaisa linkki.
|
|
|
Post by Tintti on Feb 22, 2005 15:54:45 GMT 2
Mohatu: tsekkaa PM:si. Lisää I used to believe -juttuja: I thought that clowns were born that way, with the funny hair and make-up. It was just like any other birth defect a child can imagine. I assumed that they worked in the circus because that was the only place they could get work. For a long time I didn't want children, just in case they were born clowns. To this day I find clowns kind of creepy. When I was very young, I saw a commercial for Transformers underwear. A boy put them on and turned into Optimus Prime. I got my mom to buy me some, and I put them on thinking I'd turn into a giant robot, but they didn't work. I thought that I had gotten a broken pair, and was very upset. 'God is always watching' my mother would tell me endlessly as a child. I always wondered how many televisions god would watch simultaneously and did he ever get bored simply watching me washing my teeth, so I would dance around to entertain him so he wouldn't get bored. I was 14 and sat on my boyfriends lap, I kissed him and my mom saw us. She took me aside and told me.. "That's how girls end up pregnant!" For years I NEVER sat on a guys lap, and spent many hours wondering how many kids got pregnant after sitting on Santa's lap. When I was 4 or five, I believed that the toilet was a portal to hell. When you flushed, it opened up the gates allowing the devil to come up and get you. I thought the devil was so mad because we dumped all our crap in his house. When my god-daughter learned that the tooth fairy left money in exchange for teeth, she mysteriously lost seven in a two week period. None of them were loose! When my 10 year old son lost a tooth a couple of days ago, I scrawled the usual flowery, loopy-lettered note on an envelope from the tooth fairy scattered with tiny, intricate footprints and glitter with a crisp dollar bill tucked inside. The next morning he sat me down for a serious 'boy-to-mom' talk. He told me not to get upset, but there was no such thing as the tooth fairy, santa claus, the easter bunny, ect. and that his grandmother (my mother) had told him two years ago. He had decided to wait till I was thirty to tell me because then I would be old enough to handle 'the truth'. LOL! I played it up and acted shocked and he spent the rest of the day randomly rubbing my back and telling me everything would be okay because we wouldn't tell his father or baby sister. What a sweet little boy!
|
|
|
Post by Talfasi on Feb 22, 2005 17:35:59 GMT 2
Mööh, seitsemän peliä tunnistin. Varastitko tuon MBnetin NetNytistä, vai? Whu..? Oletko joku meedio vai miten tiedät asioita? Oikeaan napsahti siinä, tosin olen vähän pettynyt että te yleensä ette napsauttaneet kovin montaa peliä oikein.. joskin JambaB:n tulos oli jo jollakin tavalla tyydyttävä. Propsit sinne. .. mitäs muita hupijuttuja keksisin.. hmm.. *meni nirvananaan*
|
|
|
Post by katikat on Feb 22, 2005 18:30:22 GMT 2
apuva...itse en edes uskalla vastata tähän, kävin tsekkaamassa nuo pelikuvat tuolta, enkä tunnistanut ainuttakaan....hmmm...paitsi ehkä kaksi...mutten ole varma nimistä.....käväisi mielessä vain "merirosvopeli" ja "semmoinen kapula vänkyläpeli" ;D eikä sitten millään pahalla (muttei hyvälläkään, heh heh! ;D VITSI!) mutta itse en ole koskaa sen kummemmin pelannut yhtikäs mitään tietokonepeliä, lukuunottamatta tottakai LK pelejä, joita pelasin hulluna silloin kersana. Joskus olen koittanut "pelata" siskon poikaystävän asepelejä, joita herra imutti netistä silloiselle perheen koneelle mutta pieleen meni, en pysynyt sekunttiakaan kärryillä ja ennen kuin edes älysin, mistä napista "pistooli" laukeaa niin mut oli jo ammuttu ja tuli "GAME OVER" ruutuun ja meitsi häipyi ;D Mutta pelasin pienenä myös nindendoa, ns. videopelejä, ja niitähän oli vaikka mitä, joku "kirbys" ( ) oli suosikkini, kunnes sain "asterix" pelin, josta pääsin jokakerta vain toiselle tasolle elikkä hurraahuudot tännepäin sieltä, kiitos! ;D
|
|
|
Post by JambaB on Feb 23, 2005 1:53:26 GMT 2
Niille Jotka tykkäs paska ankasta niin katse tähän linkkiin tuol on niit viel enemmän ku aikasemmas linkissä. Kyl on jollakin elämän työ
|
|