|
Post by Talfasi on Feb 1, 2005 2:52:12 GMT 2
Oho.. Sama täällä. Tunnistin tasan kaksi nimeä, jotka sijoittuivat heti ensimmäiselle sivulle. Sen jälkeen en kyllä enää (onneksi he esiintyivät hyvässä yhteydessä, toisin kuin monet muut..), enkä myöskään tunnistanut suoralta kädeltä yhtään forumia, tosin selasin sivut läpi melko sotilaalliseen tahtiin. Aikas hauska linkki, Timali. Nae bad.
|
|
|
Post by Tintti on Feb 1, 2005 15:16:36 GMT 2
Ekalta sivulta minäkin, Furry Forumia. En muista enää oliko siinä joitain muitakin. Ja minunkin tunnistamat oli niitä fiksumpia, osa teksteistä ihan järkytti. Tuli halu linkittää blogi nimeltä Lehti. Löysin sen jotenkin vahingossa lyhyt aika sitten, kun etsiskelin jotain muuta. Tässä esimerkkejä sen uutisista:
|
|
tsunami
Pride Member
THE TRUTH IS OUT THERE...
|
Post by tsunami on Feb 1, 2005 17:30:49 GMT 2
Eli noloja/hassuja juttuja. Niitä löytyy ;D
Tapahtuipa kerran ya:lla enkun tunnilla (täydennä lauseet -tehtäviä. Lauseet siis enklanniksi)... Minä: "Mitä sää laitoit tohon yhteen tehtävään?" (Tehtävässä lukee engalnniksi että "Marsut syövät ____") Kaveri: "Jäte" Minä: "Jäte? Syökö marsut jätettä?" Kaveri: "Siinä lukee Guinea pig. Guinean sika. Siat syö jätettä" Minä: "Guinea pig on marsu" Kaveri: "No eikä ole" Minä: "No varmasti on" Kaveri: "Katotaan vaikka sanastosta. Se on sika" *minä plärään sanastoa g:n kohdalla* Kaveri: "Kato p:stä! Pig on sika!" Minä: "Mutta guinea pig alkaa g:llä" *kiljuntaa ja ärinää, kaveri ei millään usko mua* Minä: "Siinä. Guinea pig=marsu" Kaveri: "Ai jaa..." *pyyhkii vastauksensa pois*
Sarjassamme minä olen nolo: 1) Mä olin kerran kirjastossa kamujeni kanssa ja istuttiin siellä yksille penkeille. Sit kun lähettiin pois ja oltiin kävelty jo jonkin matkaa, mun kamu (joka kulki mun perässä) purskahti äkkiä ihan hysteeriseen nauruun... Mun persuuksissa roikku nimittäin sellanen puoliks imeskelty karkki! Se oli ollu siinä penkillä, ja tietty istuin just siihen. Onneks kovin moni (?) ei ehtiny sitä nähä... 2) Kerran (joskus 7.luokalla) yritin olla oikeen "cool" ja sylkäsin oikeen mojovan räkäklimpin. Pahaksi onneksi tuuli just niin, että se räkäklimppi mäjähtikin takasin mun naamaan ;D 3) Pari kesää sitten otin pyörääni kirjaston pihasta pois, kun joku kopsahti mun päähän. Aattelin, että joku ampiainen kopsahti siihen lentäessään ohi, ja lähdin ajamaan kotiin. Yhdessä vaiheessa mua vastaan tuli tän käpykylän ainoa komea miäs, ja se katto mua. Olin ihan onnessani (tyyliin "wohoo, kerranki se huomas mut!") ja ajelin loppumatkan kotiin ihan onnessani. Kotona menin heti ekana vessaan, ja siinä istuessa tunsin jonkun nipistävän päätäni. Huidoin sitten hiuksiani, ja kappash, siihen mun eteen lattialle tippu ihan hillittömän iso koppakuoriainen. Tämä tyttö jätti pissaamisen kesken ja paineli housut kintussa kiljuen pois vessasta (onneksi olin yksin kotona)... Eipä ihme että mua katottiin
|
|
|
Post by dragonwolf on Feb 1, 2005 17:38:56 GMT 2
Voi ei.. Nuo olivat hauskoja!
|
|
|
Post by JessKat on Feb 5, 2005 21:39:06 GMT 2
Noi oli hauskoja noi "Lehti"-jutut, Timali, etenkin toi Puhelinherätys. Tulee vähän tyylilajista mieleen The Onion. Ja hyi helkutti tolle Tsunamin koppakuoriaistarinalle. Oisin mäkin lähteny housut kintuissa vetään. Löysin tämmösen parisivusen Sormusten Herra-sarjiksen sattumalta kun etin jotain ihan muuta. On ihan pakko linkittää: Sivu 1Sivu 2"Mordorin (musta) Metro"... "Tarvii tulla tänne riehuu..." "Sen on paras olla just eikä melkein!" "Mikä v*tun Shäfti!? -No Musta Ruhtinas, Shäft!" "Olin Lahdessa... -Jaaha..."
|
|
|
Post by Ilu on Feb 7, 2005 12:37:59 GMT 2
|
|
|
Post by dragonwolf on Feb 7, 2005 16:27:03 GMT 2
Ihuna! Johan alkoi näyttö kiiltää..
|
|
|
Post by Tintti on Feb 8, 2005 12:22:02 GMT 2
Tsunamin koppakuoriainen ja JessKatin (musta) Sauron-juttu oli hauskoja. Näytönpuhdistajan olin nähnyt aiemmin, mutta on se kyllä aika söpö Nyt ei tule mieleen mitään uutta postattavaa, joten enpä laita mitään.
|
|
|
Post by Shenzi88 on Feb 9, 2005 18:07:11 GMT 2
Ilu toi oli aivan ihana
|
|
|
Post by katikat on Feb 11, 2005 13:44:23 GMT 2
3) Pari kesää sitten otin pyörääni kirjaston pihasta pois, kun joku kopsahti mun päähän. Aattelin, että joku ampiainen kopsahti siihen lentäessään ohi, ja lähdin ajamaan kotiin. Yhdessä vaiheessa mua vastaan tuli tän käpykylän ainoa komea miäs, ja se katto mua. Olin ihan onnessani (tyyliin "wohoo, kerranki se huomas mut!") ja ajelin loppumatkan kotiin ihan onnessani. Kotona menin heti ekana vessaan, ja siinä istuessa tunsin jonkun nipistävän päätäni. Huidoin sitten hiuksiani, ja kappash, siihen mun eteen lattialle tippu ihan hillittömän iso koppakuoriainen. Tämä tyttö jätti pissaamisen kesken ja paineli housut kintussa kiljuen pois vessasta (onneksi olin yksin kotona)... Eipä ihme että mua katottiin ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!! *kiljuu ja säntäilee edestakaisin* siiiiis......OMG!!!! Hrrrrrrrr.....no eipä ihme, onneks se ei ollu punkki....mut hei, alko mulle tulla paha olo jo pelkästä ajatuksesta koska en oikeesti voi sietää koppakuoriaisia ja HÄMÄHÄKKEJÄ! voi kamala! MHR.....okei, *punastuu* pyydän anteeksi "pientä" sekoiluani (huom! katsokaa avaani niin tiedätte, miltä näytin juuri tällä hetkellä) Löysin tämmösen parisivusen Sormusten Herra-sarjiksen sattumalta kun etin jotain ihan muuta. On ihan pakko linkittää: Sivu 1Sivu 2 hehee, hassuja ;D EDIT: "sekoilin" vähän tän potsauksen kanssa ja meni vähän enempi aikaa...noh, eipä tuo mitään
|
|
|
Post by Tintti on Feb 17, 2005 11:14:46 GMT 2
Hahaa, Leassa joku postasi hassun sivuston: www.iusedtobelieve.com/...eli ihmiset jotka ovat tällä hetkellä aikuisia, kertovat mitä hölmöä uskoivat pieninä. Muutamia otteita top 200-sivulta: ------------- I think I am a relatively normal adult, but when I was five I used to believe that the goal of parents was to kill their kids. I remember once that I interrupted my father and he put his hand around my neck to quiet me down. I remember thinking, "okay this is it." Eventually, he let go and I thought to myself, "well, he won't do it now, there would be too many witnesses." I used to believe that when the judge sentenced a criminal to an impossibly long sentence (like 100+ years) that they kept his body in prison after he died until it was there for the whole sentence. i used to think that since the movie screens in theatres were so big that there was a huge video player behind the screen and several people had to lift the gigantic tape into the player and then someone had to be shot out of a canon to hit the play button. I had a strange fear that if I closed my eyes in the bathtub, William Shakespeare would come up through the drain and kill me. I knew his name, but I had no idea who he was, so I just naturally assumed he was some sort of bathtub vampire. My dad told me that if you added ice to milk you would be poisoned. One time at a friends house his mom added ice and I got up from the table and screamed, "Ice in my milk what are you trying to do to me?" She stated, "Just trying to make your milk cold." I was so embarrassed. When I was little, I used to think that our house was haunted, so every time I had to go to the loo in the night, I would drape a blanket over my head and shuffle toward the bathroom "ooh-ing" softly, so that any passing ghosts would think I was one of them. A cunning disguise, I think you'll agree. I used to believe that if you saved the bits of crud that collected in your eyes overnight instead of wiping them away, they would eventually grow into a whole new eyeball. Every day I would leave the 'sleep' in the corner of my eye until I got to school where I would hide it behind a door. I was hoping that eventually I would grow an army of eyeballs there. I was travelling with my Dad in the car one day when I saw him throw an apple core out the window. Thinking this was cool I threw my packet of chips out the window as well. Dad then yelled at me about how it was bad to litter, so when I told him I saw him do it, he simply said "it's different, it's biodegradeable". For years afterwards when my sister and I weren't allowed to stay up and watch TV with Mum and Dad I would tell her "It's biodegradeable" as I thought that meant something adults were allowed to do but not kids. When I was about 6, my mother told me I could be anything when I got older. I told her I wanted to be a dinosaur or the color orange. I am 21 now with a math degree and I still destine to be "orange!" I grew up in Texas and when I heard someone was "sentenced to death" I thought that they'd been forced to write the same sentence over and over again until they died, since one of my teachers at school made us write sentences on the blackboard when we were bad. After a very confusing explanation of sex and reproduction from my older brother (he was 11 and I was 9) I was convinced that babies could come out of your bum at any time. Therefore it was essential to check the toilet pan for babies before flushing. ------------- Omia lapsuudenaikaisia luulojani: Luin kerran Warner Bros -sarjakuvan, jossa oli pieni ruukussa kasvava pensas; popcorn-pensas. Puskan lehvät täytyi pitää pussin sisällä. Jos ne altistuivat auringonpaisteelle, pensas alkoi poksautella popcorneja. Luulin siis tuon sarjakuvan takia, että popcorneja saadaan popcorn-pensaasta. Siitäkin huolimatta, että näin aina äitini tekevän niitä maissinjyvistä.<br> Petteri Punakuono-laulussa lauletaan "haukkuivat toiset illoin / majakaksi pilkaten". Luulin pitkään että siinä lauletaan "majavaksi pilkaten". Oletin vuosia, että koska Petteriä haukutaan majavaksi, niin majavilla on punaisena kiiluva nenä. Tapasin piirtää majaville aina punaisen, nuhaisen näköisen nenänpään. ...no, nuo nyt ainakin tulevat mieleen. Postaan lisää jos muistan enempää.
|
|
|
Post by JambaB on Feb 17, 2005 11:37:20 GMT 2
Noi oli hyviä loppupäivä meneekin hymyillen
|
|
|
Post by katikat on Feb 17, 2005 20:49:18 GMT 2
ohoh, nyt meikä pomppasi kattoon katsottuaan eräältä sivulta listaa, jossa mainittiin elokuvat, joissa Timonin esittäjä, Nathan Lane on esiintynyt: The Producers (2005) Win a Date with Tad Hamilton! (2004) Teacher's Pet (2004) Sesame Street: What's The Name Of That Song? (2004) The Lion King 1 1/2 (2004) Nicholas Nickleby (2002) Stuart Little 2 (2002) Austin Powers In Goldmember (2002) Love's Labour's Lost (2000) Trixie (2000) Titan A.E. (2000) Isn't She Great (2000) The Man Who Came To Dinner (2000) Stuart Little (1999) At First Sight (1999) The Lion King II: Simba's Pride (1998) Mouse Hunt (1997) The Birdcage (1996) The Boys Next Door (1996) Jeffrey (1995) The Lion King (1994) Life With Mikey (1993) Frankie & Johnny (1991) He Said, She Said (1991) Ironweed (1987) Lane on hauska tyyppi, olen alkanut simba's priden ilmestyisen aikoihin esiä herran leffoja, joista omistan jo muutamia, myöskin tänään tuli neloselta hulluna sinuun (mad about you) sarjan jakso, jossa lane oli yllättäen...minä pomppasin melkein kattoon ja kiitin itseäni että olin laittanut jakson nauhalle (vaikken edes tiennyt Lanen vierailusta yhtikäs mitään). hauska jakso, onko kukaan nähnyt sitä? vai tiiättekö ees okei, tämä hullu tyttönen hipsii tästä nukkumaan
|
|
|
Post by JessKat on Feb 18, 2005 0:03:14 GMT 2
Noi oli aika loistavia, Tintti. Lempparini oli ehdottomasti toi Shakespeare-tulee-viemäristä-tappamaan. Heh, mulla on vieläkin nauhalla tuo Hulluna sinuun-jakso, jossa Lane vierailee. En katsonut sarjaa pahemmin kun se aikoinaan tuli, siinä varmaan oli kuuluisia vierailevia tähtiä useamminkin, mutta onneksi juuri sillä viikolla olivat päättäneet oikein lehdessä mainita kuka jaksossa sinä päivänä esiintyisi. Aina välillä telkassa näytetään Lanen vähemmän tunnettuja leffoja, mulla on nauhalla ainakin Tenavatähdet (Life With Mikey), The Birdcage, Mitä me sanoimme (He Said, She Said), oon nähny Frankie & Johnnyn, ja hiljattain sain lahjaksi Mouse Hunt-DVD:n.
|
|
|
Post by katikat on Feb 18, 2005 13:10:30 GMT 2
Itselläni on tuo "lainahöyhenissä" myöskin nauhalla ja naurua 23 kerroksessa (joka oli likimiten pikkusen tylsähkö). Metsästän Mouse Hunt-deeveedeetä ja noita muitakin, tuo "mitä me sanomme" olisi kiva nähdä, koska en ole vielä nähnyt sitä, samoin kuin "tenavatähdet"....hmmm....nimi kuulostaa ehkä tutulta..onko tenavatähdissä näyttelijä nimeltä Michael J Fox? Okei, varmaan väärä leffa MUtta kappas että sullakin on tuo "hulluna sinuun - vanha kunnon Nathan" jakso, ja oli muuten pakko katsoa eilen vielä uudelleen nauhalta koko jakso, koska (anteeksi sitten!) melkein pääsi pieni vahinko päivällä ja juoksin huussiini enkä sitten ehtinyt nähdä yhtä kohtausta. Mutta, mutta, päähäni jäin Nathanin ilme kun se luulee että Paul yrittää juottaa sille myrkkyä viinilasista* ;D ja entäs se hissi juttu, kamaalaa* miten mä aloin huutamaan samalla hetkellä kun lane sai ne hissin ovet auki ja putosi sinne kuiluun ;D Editti: mähän kirjoitan nykyisin hirveästi väärin: viinalasi = viinilasi kamaa = kamalaa Editti vielä samana iltana: löysin nämä linkit ja ajattelin pistää tänne, koska itseltäni ainakin nauru pääsi ;D Aku Ankka 1 Aku Ankka 2
|
|